pondelok 24. augusta 2015

Hrachová placka s avokádom

Dnes som si po dlhej dobe dopriala slané raňajky. Nestáva sa to často, ale mala som krásne avokádo a dostala som hneď z rána na neho chuť. Plus nikam som sa neponáhľala tak som si mohla dovoliť stráviť aj o trochu dlhší čas prípravou raňajok, ale v podstate je to zase úplne jednoduchý recept, ktorý budete mať rýchlo hotový. Tak poďme k receptu :)



Na 1 veľkú placku budeme potrebovať: 
70 g hrachovej múky 
štipku soli 
vodu 
Na náplň polku väčšieho avokáda 

V miske rozmiešame múku s vodou množstvo vody som dávala odoka, tak aby bolo cesto asi také tekuté ako na palacinky. Pridáme štipku soli. Cesto musí byť bez hrudiek, mne chvíľku trvalo kým sa pekne rozmiešalo na hladkú konzistenciu. Potom ho necháme chvíľku odstáť. Do cesta môžeme pridať aj ešte nejaké bylinky ako oregano alebo kari korenie, ktoré pridá peknú žltšiu farbu. Zatiaľ kým cesto necháme odstáť si v druhej miske rozpučíme avokádo na hladkú konzistenciu. Opäť môžeme pridať štipku soli, čierne korenie alebo nakrájané sušené paradajky. Každý ako má rád. Ja som dnes mala chuť ale iba na čisté avokádo. Odstáte cesto vylejeme na panvičku zľahka potretou kokosovým olejom. Opekáme z obidvoch strán tak cca 5 min. Treba sledovať kedy sa začne kraj placky zafarbovať dozlata. Placku potrieme avokádom, zložíme. Podávame so zeleninkou. 
Dobrú chuť ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára