streda 19. augusta 2015

Chia puding s hroznom + zelené smoothie pre silné povahy

V minulom príspevku som písala o tom ako ráno robí deň a hlavnú úlohu tam hrali určite raňajky, takže v tomto príspevku sa budem venovať mojim dnešným raňajkám. Mám pre vás jeden veeeeľmi jednoduchý recept na "puding" z chia semiačok. Tieto raňajky si však musíte pripraviť už cez noc, ale ráno už vás v chladničke čaká vaša porcia šťastia :). Najlepšie ak sa náhodou ráno ponáhľate a nemáte čas na vyváranie v tom prípade je výborná voľba aj iba obyčajné ovocie.  Dnes som deň začala ešte aj trochu odvážne zeleným smoothie, ktoré chuťovo je iba pre naozaj silné povahy :D ale zato je nabitý prospešnými látkami. Smoothie ma krásne nakoplo na moju raňajšiu jógu a po dobrom ponaťahovaní a pocvičení s vlastnou váhou som si mohla dopriať môj chia puding. Pravdaže ráno pijem veľa vody a roibos čaj som si obľúbila v poslednej dobe. Je veľmi chutný, plus vytvára dobrú náladu ! :) Tak pustime sa už do prípravy raňajok

Zelené smoothie 

2 hrste valeriánky 
2 hrste stonkového zeleru
1 lyžica zeleného jačmeňa 
1 lyžica jablčného octu 
1 lyžička medu 

Najprv si rozmixujeme valerián s trochou vody úplne do hladka, potom už iba pridáme ostatné ingrediencie.  Myslím že chuťovo by sa tam hodilo ešte nejaké jabĺčko a nebola by to až taká bomba. Bon apetit 

Sójový Chia puding 

Večer si nalejeme do misky sójový zakysaný nápoj od alfabio druhá miska je pre moju maminu, nie niesom až taký žrút :D. Pridáme 1 polievkovú lyžicu chia semiačok, sladidlo mala som stéviu  podľa chuti a ešte obľúbené nakrájané ovocie. Mne momentálne veľmi chutí hrozno :) Mamine som pridala do misky aj za hrsť ovsených vločiek. 
.... a šup s tým do chladničky

.
.
.
.
.

Ráno môžeme ešte posypať kokosovými plátkami. Vychutnávame pri dobrom čítaní :)



2 komentáre:

  1. Tak to zelené smoothie musel být fakt masakr :D Já si dělám zelené smoothie většinou s banánem a datlemi (např. špenát + banán, kadeřávek + banán + datle, apod.), takže je to chuťově dobrý. Ale tady to s tím octem, fííha :D
    Chia pudink mám moc ráda. Ale ještě jsem ho nezkusila se zakysaným sójovým nápojem. Ten má takovou jogurtovou konzistenci, takže to musí být super, ještě lepší než jen s rostlinným mlékem. Díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hej to smoothiečko bola zaujímavá cesta :D, ale popravde čakala som že to bude ešte horšie, lebo som popíjala už predtým samotný zelený jačmeň a to je veru iba tak že hrknúť do seba :D. Ale to ako fantasticky som sa potom cítila, kompenzuje všetku tu chuť. Naozaj taký príval energie ! :). Hej ten zakysaný nápoj je super naozaj, dosť teraz na ňom fičím :D, aj keď si stále sľubujem, že začnem tú sóju trochu obmedzovať, predsa ju jem stále .... ale nedarí sa :D, keď ja zbožňujem tofu :D

      Odstrániť